reklama

Tak tu ma máte

Konečne som sa odhodlala. Po mesiacoch zvažovania som sa aj ja pokúsila o svoj blog a vyšlo to. Asi by bolo celkom pekné sa Vám na začiatok predstaviť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď som sa pred dvadsiatimi rokmi narodila mala som sa volať podľa princeznej z jednej zahraničnej starej rozprávky, ale rodičia to poplietli a nakoniec z Antei vznikla Andrea. Ale aj tak dobre.Podľa významu toho mena by som mala byť statočná. Vraj meno v značnej miere ovplyvňuje náš život. Dovolím si tvrdiť, že je v tom veľký kus pravdy. Hovorí sa, že v mladosti bývame často klamané a zneužívané. A to je presne o mne. Alebo aspoň o tej osobe, ktorou som bývala kedysi. Mávala som plné vrecká snov, ale viac ako v ne som začala veriť tomu, že v mojom živote sa nemôže stať nič dobré. Robila som veci tak ako to odo mňa chcela rodina, snažila som sa žiť tak ako to odo mňa chcel svet, starala som sa o životy všetkých, ktorí to potrebovali, ale stále som cítila , že niečo je nesprávne. Chýbala mi sloboda. Môcť robiť vlastné rozhodnutia a vlastné chyby, môcť sa učiť a objavovať svet. Z hrôzou som jedného dňa zistila, že mi chýba vlastný život.Minule som sa dočítala , že nikto nikdy presne nevie o čo nám Andreám vlastne ide a ako to chceme dosiahnúť. To je presne o tom, kým som teraz. V poslednej chvíli som sa spamätala a povedala som si, že neviem ako, ale dokážem to a budem písať. Slobodu a radosť zo života mi častokrát ľudia odopreli, ale písanie mi to všetko vždy vráti späť dvojnásobne.Napriek tomu, že som tu kvôli strachu už nemusela byť dnes predsa len žijem. Z lásky a zo sna, že jedného dňa bude moje knihy čítať celý svet.Nakoniec moja najväčšia prednosť je asi predsa len ta statočnosť. Nie preto, že sa bezhlavo vrhám z mosta do priepastí bez lana. Nie preto, že sa rada hádžem do papule hladným levom, ale skôr preto , že som sa odvážila vzoprieť všetkému zaužívanému pred čím som mala mať rešpekt ba dokonca som sa toho mala báť. Jedného dňa som minulosť zamkla do posledných dverí v mojej hlave a vykročila som dopredu. Byť statočný totiž pre mňa znamená prestať len prežívať zo dňa na deň podľa toho, ako to chce niekto iný ,ale zobrať svôj život pevne do svojich rúk a začať konečne naozaj žiť. Tak tu ma máte!Takú aká som naozaj. Slobodná,šťastná, odvážna a jedinečná. Hlavne vždy sama sebou. Život je naozaj trošku prikrátky na to, aby sme boli niekym iným.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Buďte šťastní...takí, akí ste.

Andrea

Andrea Cvetkovičová

Andrea Cvetkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som len človek, ktorý sa snaží byť sám sebou. Pretože život je príliš krátky na to, aby sme boli niekym iným. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu