reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Cvetkovičová

Andrea Cvetkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som len človek, ktorý sa snaží byť sám sebou. Pretože život je príliš krátky na to, aby sme boli niekym iným. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Za málo peňazí, málo muziky?

Andrea Cvetkovičová

Za málo peňazí, málo muziky?

Dnes ráno v televízii ma zase raz pobavilo, ako sa vedia ľudia znemožniť a ešte im za to aj zaplatia

  • 15. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Móda, milenka na celý život

Andrea Cvetkovičová

Móda, milenka na celý život

Milujem módu.A napriek tomu, že mám po svojom boku muža, ktorého milujem zostali móda a čokoláda mojími milenkami na celý život.

  • 14. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Pre nesmelých kritikov

Andrea Cvetkovičová

Pre nesmelých kritikov

Tak ako každý, kto sa rozhodne verejne hlásať svoje názory som sa musela aj ja naučiť, že pred ostrou kritikou istých čitateľov sa treba skrátka len obrniť a pousmiať.Kritika k práci, ktorú robím patrí, ale v poslednej dobe mi ležia na srdci tí, ktorí autora článku znesú pod čiernu zem, urazia jeho aj jeho názory a napokon sú takí frajeri, že sa ani nepodpíšu.

  • 12. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Honba za prácou

Andrea Cvetkovičová

Honba za prácou

Už pár týždňov si hľadám novú prácu. Pracovných ponúk je habadej, ale kto by si bol pomyslel, že bude také ťažké nájsť si prácu, ktorá splní všetky moje kritéria. T.j., že ma uživí, nezoberie mi všetok drahocenný čas a ešte ma aj bude baviť.

  • 8. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 064x
  • 113
Lenny je proste kvalita.

Andrea Cvetkovičová

Lenny je proste kvalita.

Aj keď už je to týždeň, čo som bola na koncerte Lennyho Kravitza v Brne, obrovský dojem vo mne zostal až doteraz. Jeho úžasne predstavenie som zažila aj pred rokom v Bratislave. Pokojne však pôjdem aj na budúce, pretože keď sa povie Lenny Kravitz, skrátka viem, že je to kvalita.

  • 25. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 807x
  • 2
reklama
Všetko je len o zvyku.

Andrea Cvetkovičová

Všetko je len o zvyku.

Mám dvadsať rokov. Nefajčím, nepijem alkohol ani kávu a neberiem ani drogy, Keď si však spomeniem na to, čo všetko som  za celý môj život zjedla obracia sa mi žalúdok naruby.

  • 6. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 930x
  • 30
Ďalšia šanca milovať

Andrea Cvetkovičová

Ďalšia šanca milovať

Keby sa ma niekto opýtal,aká udalosť v mojom živote ma najviac ovplyvnila, asi by som mu povedala, že to bol deň, kedy mi v náručí zomrel môj pes. Nie len preto, že som stratila najvernejšieho priateľa, ale aj preto, že som si uvedomila, aké dôležíté je rozdávať lásku.

  • 24. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Ako vieš, že naozaj miluješ?

Andrea Cvetkovičová

Ako vieš, že naozaj miluješ?

Máj,lásky čas je v plnom prúde, ale napriek tomu poznám minimálne jedného človeka, ktorý je z tej lásky nebeskej úplne zmätený.

  • 17. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Tak tu ma máte

Andrea Cvetkovičová

Tak tu ma máte

Konečne som sa odhodlala. Po mesiacoch zvažovania som sa aj ja pokúsila o svoj blog a vyšlo to. Asi by bolo celkom pekné sa Vám na začiatok predstaviť.

  • 15. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu